AutoalkatreszOnline24.HU

Céhek a Medieval 2-ben

Minden településen külön minden céhfajtának van egy pontja. Ez a pontfajta független attól kié a település. , hányszor cserélt gazdát , kastély vagy város-e egyáltalán.
Ahhoz , hogy fel tudj építeni egy céhet , bizonyos számú céhpont , és megfelelő szintű város kell.
Guild szint: ; Város ; Céhpont ; Ára (florins)
Basic Guild: City / Fortress ; 100 ; 1000
Master’s Guild: Large City / Citadel ; 250 ; 2000
Guild HQ: Huge City / Citadel ; 500 ; 3000

Minden városban csak egy céh lehet.Céhenként csak egy masters guild lehet minden frakcióban.Céhenként csak egy Guild HQ lehet a játékban.
Céhpontok általában:
- céh építés : +20 céhpont a településnek, +10 a többi településnek (ehhez a céhfajtához.)
- céh lerombolás: -100 a településnek , -20 a többinek
- település fejlesztés: +10 a településnek minden céhponthoz
- A 25-ik kör után normalizálódnak a pontok , azaz minden település minden céhpontja körönként 1 -el csökken.

Vannak céh küldetések, teljesítésük, kudarcuk is céhpont nyereséget, veszteséget jelent. Assassins/Thieves/Theologians guild-nél +10/-10; Merchant +10/+20/-10/-20; Explorers +30/-30 minden településnek.
Céhpontok külön külön:
Assassin/Hashashims guild: Városban építhető.
- assassin képzés +10 a településnek;
- sikeres orgyilkosság +20 minden településnek;
- kormányzó dread-je>4 +4 körönként a településnek;
- "Brothel" épületek építése +10/15/20/25/30 a településnek, +0/0/0/2/5 a többi településnek
Alchemists guild: Városban építhető.
- ágyúk képzése +10/15/20 a településnek;
- lőfegyveres egységek képzése +15 a településnek;
- "Cannon maker" épületek építése +10/15/20/25/30 a településnek, +1/2/3/4/5 a többi településnek
Explorers guild: Városban építhető.
- kereskedő képzés +10 a településnek;
- "shipbuilding" épületek építése +15/20/25/30 a településnek, +0/0/2/5 a többi településnek;
- "merchants warf" épületek építése +20/25/30 a településnek, +0/2/5 a többi településnek;
- flotta a fövárostól 50-99/>100 távolságra +3/5 minden településnek
Horse breeders guild: Városban építhető.
- lovas egység képzés +10 a településnek , +1 a többinek;
- "stables" épületek építése +10/15/20/25/30 a településnek, +1/2/3/4/5 a többi településnek;
- "racetrack/sultan's racetrack" épület építése +50/75 a településnek, +5 a többi településnek;
- a kormányzó versenyt rendez +5 a településnek.
Masons guild: Városban építhető.
- "Stone wall" épületek építése +10/15/20 a településnek, +2/2/3 a többi településnek;
- "mustering halls" épületek építése +10/15/20/25/30 a településnek, +2/2/2/2/3 a többinek;
- "town watch" épületek építése +10/15/20/25/30 a településnek, +2/2/2/2/3 a többinek;
- "armourer" épületek építése +10/15/15/20/25/30 a településnek, +2/2/2/2/2/3 a többinek;
- "bowyer" épületek építése +10/15/20/30 a településnek, +2/2/2/3 a többinek;
Merchants guild: Városban építhető.
- kereskedő képzés +10 a településnek;
- "market" épületek építése +10/15/20/25 a településnek, +0/0/2/5 a többi településnek;
- "merchants warf" épületek építése +20/25/30 a településnek, +0/2/5 a többi településnek;
- kereskedelmi szerződés kötés +10 minden településnek; - sikeres lefizetés +10 minden településnek;
- bevétel >1000/2000/5000/10000 +1/2/3/4 minden településnek körönként;
Swordsmiths guild: kastélyban építhető.
- "armourer" épületek építése +10/15/15/20/25/30 a településnek, +2/2/2/2/2/3 a többinek;
- kardos egység képzése +15 a településnek (gyalogos pl:Sudanese Tribesmen, Swordsmen Militia, Highland Nobles, Forlorn Hope, Byzantine Infantry, Battlefield Assassins, Dismounted Feudal Knights, Dismounted Byzantine Lancers, Urban Militia, Dismounted Christian Guard ...... stb,stb)
Theologians guild: Városban építhető.
- pap képzés +10 a településnek;
- "church/masijd" épületek építése +10/15/20/25/30 a településnek, +0/0/1/2/5 a többi településnek;
- cardinalisodat pápának választják +30 minden településnek;
- A kormányzó piety>5 +5 a településnek körönként;
- pap hereticé válik -5 minden településnek.
Thieves guild: Városban építhető.
- spy képzés +10 a településnek;
- "brothel" épületek építése +10/15/20/25/30 a településnek;
- kormányzó dread-je>4 +2 körönként a településnek;
- kém egy településen +2 minden településnek körönként;
Woodsmans guild: kastélyban építhető. (Sherwoodi íjászok képezhetők itt , de csak az angoloknak.)
- íjász képzés +10/15/20 a településnek csak Anglia;
- "brothel" épületek építése +10/15/20/25/30 a településnek, 0/0/0/2/5;
- kormányzó chivalry-je>4 +5 körönként a településnek;
Crusader Knight's Chapter Houses: kastélyban építhető.
Spanyolország és Portugália Knights of Santiago Ch. Houses-t épithet. HRE Teutonic Knigths Ch.H. építhet. A többi keresztény frakció Templars és St. John's Chapter Houset is építhet
- speciális lovag képzés +10 a településnek , +1 a többinek;
- kormányzó chivalry-je>4 +5 körönként a településnek;
- csatlakozás/felhagyás keresztes hadjárattal +25/-25 minden településnek
- St. Johnsnál ha a településnek muszlim szomszédja van + 10 a településnek, +1 a többinek (körönként , településenként)
- St. Johnsnál ha háborut kezdesz muszlim ellen +10 minden településnek.
- Teutonicnál ha a településnek pagan szomszédja van + 10 a településnek, +1 a többinek (körönként , településenként)

hatezgaz - 2007-02-13
 
Fórum: legfrissebb
Posted by bayarder - nov.. 24, 2017 14:06
Posted by misafeco - nov.. 24, 2017 13:00
Posted by erew - nov.. 24, 2017 00:49
Posted by Amokfutokova - nov.. 23, 2017 22:53
Posted by misafeco - nov.. 23, 2017 22:02
Szavazás
Total War: WARHAMMER vélemény
 
ONLINE
Oldalainkat 520 vendég böngészi