Pontos idő: 2017.11.17. 23:07

Időzóna: UTC




New Topic Post Reply  [ 4 hozzászólás ] 
Szerző Üzenet
 Hozzászólás témája: Warhammer 40 000: Dawn of War II
HozzászólásElküldve: 2012.11.15. 06:53 
Rang 1

Csatlakozott: 2012.11.10. 17:15
Hozzászólások: 55
Kép

Ha már az első résznek van, legyen ennek is, én eddig nem játszottam vele, de ami késik nem múlik, mit tudtok róla? :)

Kiegészítők:
Warhammer 40 000: Dawn of War 2 Chaos Rising
Warhammer 40 000: Dawn of War 2 Retribution


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Warhammer 40 000: Dawn of War II
HozzászólásElküldve: 2012.11.19. 13:57 
Rang 8

Csatlakozott: 2011.04.13. 19:48
Hozzászólások: 7454
Tartózkodási hely: Érd

TWO OMC Házigazda ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO ADMIN Elismerés ©
Kis elemzés a játékról:
Alapjáték:
-Történet

Kis túlzással azt lehet mondani, hogy a történet teljesen ugyanaz mint a DoW1-ben... egy Birodalmi szektort lerohannak az orkok, akik legyőzésére megjelenünk mi a Véres Hollók Űrgárdista rendházból, egy ismeretlen fenyegetés miatt megjelennek eldák mikor már mindkettőt legyőztük akkor megjelennek a tyranidák... az egybe lényegébe ugyanez volt azzal a különbséggel hogy itt tyranidák vannak a Káosz helyett és egy frakciót sem győzünk le végleg a játék végéig (vagyis itt akkor is lesznek Orkos küldetéseink ha már a Tyranidáknál tartunk).

-Játékmenet

Míg a történetben nem történt nagy változás addig a játékmenet teljesen megváltozott. A kampányban az Aurélia sub-szektor 3 jelentős világán kell megharcolnunk a xenokkal, sajnos teljesen kiűzni őket sehonnan sem lehet így többször is vissza kell térnünk ugyanoda és gyakran még a feladat lényege sem változik meg a két küldetés között (pl.: Több Ork vezért is kénytelen voltam ugyanazon a helyen megölni ahol végül a Boss-t is megöltem) a küldetéseink nem túl változatosak és ha nem vagyunk óvatlanok akkor szinte mindig biztosak lehetünk a győzelembe, ugyanis az ellenségnek nem áll szándékában visszahódítani a már megszerzett "területeket" így ha valami egyszer nem sikerült akkor mindössze annyit kell tennünk, hogy visszavonulunk, feltöltjük csapatainkat és nekiveselkedünk még egyszer... (a játékban stratégiai pontokat kell elfoglalnunk ahol az újratöltést elvégezhetjük, a fogyókészletek (gránátok stb.) utánpótláso ládák felnyitásával történik amik szét vannak szórva a pályán) A játékból kivették az építkezés és az egységképzés lehetőségét így csupán hőseinket kell minél jobban feltuningolnunk, akikkel bármilyen ellenséget a másvilágra küldhetünk.
Egy küldetésre átlagosan 4 hőst vihetünk el, akiket az alábbiakból válogatjuk:
Force Commander:
A játékos saját karaktere, és szinte bármire lehet specializálni igénytől függően ( ugyanúgy képes lehet Nehéz Bolterrel lőni mint Erőkalapáccsal az első vonalban harcolni), nevét is mi adjuk.
Tarkus:
Egy Tactical Squad vezetője (vagyis normál fegyverzetű Csatatestvéreket irányít), főként gyalogság ellen tud jól helyt állni, amennyiben felszereljük páncélosok ellen használatos gránátokkal, úgy azok ellen is megállja a helyét. (Érdemes figyelembe venni a rá fordított "nyersanyagoknál", hogy egy időre el fog tűnni)
Cyrus:
Egy Scout Squad vezetője (felderítők) amik a könnyű-gyalogság ellen jók vagy megfelelő irányba történő fejlesztéssel kiváló mesterlövészek és szabotőrök, amely tulajdonságoknak igencsak hasznát vehetjük.
Avitus:
Devastator Squadunk vezetője (nehézfegyveres csatatestvérek) aki fejlesztésétől (és felszerelésétől) függően bármilyen ellenséggel megbirkózhat, általában én a járművek ellen kiváló Nehéz Plazmavetővel szereltem fel és közelharci tulajdonságokra költöttem a tapasztalati pontjait ugyanis elég lassú szegény és sokszor kell közelharcot vívnia.
Thaddeus:
Assault Squadunk vezetője (illetve terminátor páncél ráadása esetén Terminator Assault Squad vezetője), az egyik leghasznosabb katonánk hiszen ő lesz a fő egységünk amivel közelharcba bocsátkozhatunk (és a Force Commanderemet is ilyen irányba képeztem)
Davidian Thule:
Ismerős lehet a DC kampányból mindenkinek.
Őt már mint Dreadnought csatlakozik hozzánk, így igen fontos karakter számunkra, ám sajnos meg van az a rossz tulajdonsága, hogy nagyon nehéz megjavítani és időigényes is azt a csatatéren elvégezni (valamint még egy plusz egység a csatából való kivonását igényli). Ennek ellenére minden téren erős és használható.
Hőseinket fejlesztenünk kell a szintváltáskor kapott tapasztalati pontokkal illetve a csatatéren összegyűjtött (illetve jutalomból kapott) felszerelési tárgyakkal, így tudjuk őket egyedivé és céljainknak megfelelővé tenni.

-MI
A Kampányban az ellenség nem viselkedik hülyén, erősen védekezik (vagy ha az a dolga akkor támad) de szerintem ez csak annak köszönhető hogy a fejlesztők úgy állították össze a támadó csapatokat (vagy védekezésnél jól helyezték el őket) hogy értelme legyen, erre sajna magától nem igazán képes ami Skirmish csatákban meg is mutatkozik.


-Fajok és Multi
Multiban egy főbázist kapunk és bázisokat kell elfoglalnunk amelyek a kétféle energiát biztosítják nekünk az egységképzéshez. Minden faj 3 hőssel rendelkezik amelyekből egyet a csata előtt kell választanunk.
Űrgárdisták:
Mint szinte minden más fajnál a játékban itt is a gyalogság dominál, ami nagyon erős és kiegyensúlyozott minden téren, de szerintem egy kicsit drága. A dread az egyik legjobb és leg "tartósabb" egység a játékban így én előszeretettel alkalmazom. A három hősük:
Force Commander: Erős, közelharci egység ennek megfelelő képességekkel.
Techmarine: Jó tűzerővel rendelkezik és meg tudja javítani a járműveinket valamint képes tureteket építeni amik bár drágák, elég erősek.
Apothecary: Gyógyítani tudja a katonáinkat, közepes tűzerővel és közelharci tulajdonságokkal rendelkezik.

Eldák:
Erősek és specializáltak, ahogy azt mindenki megszokhatta (vagyis vannak közelharci és vannak tüzérségi egységei, amik saját feladatukat kíválóan ellátják, másra alkalmatlanok). Ezen felül egy Avatart is képesek megidézni, ami elég nagy előny nekik, járművek ellen viszont elég gyengék. Hősök:
Farseer: Erős, támogató egység.
Warlock: Erős, psyker, jó tulajdonságokkal, kevés képességgel.
Warp spider Exarch: Erős, közelharci egység, illetve rövidtávon jó tűzerővel is rendelkezik, de elég törékeny, vigyázni kell rá hogy mindig csak addig maradjon a csatatéren amíg ő öl és nem őt ölik.

Orkok:
Én nagyon megszerettem a skacokat, ütős gyalogságuk és kiváló járművek vannak emellett a Weirdboyz egy kiváló egység (a közelharcot nem bírja), közelharcban erősek, tűzerőben és lőtávolságban elég gyengék (a tankok kivételek illetve a Weirdboyz). Hősök:
Warboss: Erős, közelharci egység, megfelelően fejlesztve elég sokáig bírja az első vonalban.
Kommando Nob: Lényegében Warp spider Exarch és Űrgárdista Scout nagyon rosszul sikerült keresztezése... szerintem használhatatlan :D
Mekboyz: Lényegében igaz rá ami a Techmarinre, annyi különbséggel hogy az gyalogság ellen ez meg járművek ellen hatásos főként.

Tyranidák:
Létszámfölényre épülő taktikával elég erősek, a Carnifex nevű szörnnyel pedig igencsak megnehezíthetik az ember életét. Hősök:
Hive Tyrant: Erős (talán a legerősebb), közelharci hős.
Lictor Alpha: Idegesítő, lesből támadó mitugrász :D hasonlít a Kommando Nobra, de közelharcba jóval erősebb annál.
Ravener Alpha: Szintén lesből támadó tyranida hős.

U.i.:
Én nagyon megszerettem ezt a játékot, majd írok a kiegészítőkről is.

_________________
63.OMC: Szicília


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Warhammer 40 000: Dawn of War II
HozzászólásElküldve: 2012.12.31. 14:32 
Rang 8

Csatlakozott: 2011.04.13. 19:48
Hozzászólások: 7454
Tartózkodási hely: Érd

TWO OMC Házigazda ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO ADMIN Elismerés ©
Chaos Rising:
Mert hát milyen lenne egy Warhammer40k-s játék a Káosz nélkül? :D
Történet:
Az Aurélia bolygó 1000 év után visszatér a Warpból, hogy megkeserítse az életünket. Rajta egy börtönben szunnyad Ulkair, Nurgle egyik Nagy Tisztátalanja akit a Fekete Légió megpróbál feltámasztani. Közben a Meridianon is kitör az eretnekek felkelése úgyhogy lesz dolgunk bőven.

Kampány:
A kampány során minden faj kap szerepet, de a káoszon kívül mindegyikük csak 1-1 kötelező küldetést kap (persze akad egy pár opcionális küldetés amiben részt vesznek). A káosz ellen harcolva hőseinket 30-as szintig tápolhatjuk és új felszerelési tárgyakat használhatunk fel megerősítésükre. Érdemes előtte végigjátszani az alapjátékot, ugyanis módunkban áll azt a kampányt folytatni itt is (vagyis minden felszerelési tárgyunk megmarad). A hőseink változatlanok csupán Jonah Orion könyvtáros csatlakozik hozzánk egy rövid időre (utána a dow sorozatnak megfelelően a káoszhoz pártol- ezt a poént miért sütik el minden könyvtárossal?). Ellenfelünk a káosz oldalán Araghast a Fosztogató és Eliphas az Örökös (ő a DC kampányból ismerős lehet és picit haragszik Thule kapitányra).
Sajnos a segítségünkre érkező Véres Holló 3. században agyhalottak vannak csak ( bővebben lent)

A Káosz (mint frakció):
A káosz ismét az oszthatatlan káosz képében jelenik meg nekünk (vagyis nincs egy káoszisten sem kihangsúlyozva) vannak egységeink Khorne-tól és Nurgletől és találkozhatunk Tzeentch varázslóival is. Egységei kiegyensúlyozottak (nagyjából) a démonokkal és páncélosaikkal (dread és predátor is előfordul náluk szép számmal) igencsak megnehezítik a dolgunkat a Pestisgárdisták pedig iszonyatosan erősek, rohamgyalogságuk nincs, alapvetően elég lassúak (talán ezt lehet leginkább kihasználni ellenük).
Hőseik (Multi):
Káoszlord: a Force Commander Káosz megfelelője.
Varázsló: Könyvtáros megfelelője (rettentően használhatatlan)
Pestis bajnok: Techmarine megfelelője, bár annál erősebb és kicsit tartósabb, gyalogság ellen kiváló.
Gyalogosaink egy részét és páncélosainkat is felszentelhetjük valamelyik káoszistennek, mindháromnak (Slaanesh nem szerepel ebben a kiegészítőben) vannak előnyei és hátrányai.

Az utolsó küldetés:
Ennek külön bekezdést szentelek, mert nem vagyok kibékülve vele. Az alapjáték első küldetése jól felépített volt és talán még "reális" is, tele volt nagyon jó ötletekkel. A CR utolsó küldetése is tele van jó ötletekkel (pl.: az elején két predátort kell irányítanunk, az egyik lényegében csak járművek a másik meg lényegében csak gyalogosok ellen használható és ezekkel kell taktikázni- szerintem ez tök jó) de valahogy mégis el lett szúrva és szerintem ez főként az MI-nek köszönhető, egyszerűen szörnyű az amit a szövetségesként érkező Véres Hollók (élükön Angelos) csinál, nem tudják merre menjenek és annyi katonával (és járművel) amivel fel vannak szerelve fél másodperc alatt keresztül lehetne masírozni a pályán, de nem ők ehelyett hagyják magukat lemészárolni kis mellékutcákban és meg mehetek egyedül a démon ellen, hát kösz szépen :?

Összegzés:
Egy kiváló mod, egy nagyszerű új frakció, teljes mértékig megéri a pénzét, az utolsó küldetést meg végig kell szenvedni.

_________________
63.OMC: Szicília


Vissza a tetejére
 Profile  
 
 Hozzászólás témája: Re: Warhammer 40 000: Dawn of War II
HozzászólásElküldve: 2016.04.20. 09:44 
Rang 8

Csatlakozott: 2011.04.13. 19:48
Hozzászólások: 7454
Tartózkodási hely: Érd

TWO OMC Házigazda ©
TWO Szolgálati Érdemrend ©
TWO ADMIN Elismerés ©
Idézet:
Ígértem egy teljes, minden részletre kiterjedő Dawn of War kritikát, azonban ez egy kicsit várat magára, mert sajnos még nem volt időm újra végigvinni a játékot. Addig sem szeretném azonban, hogy pangjon ez a Fórumrészleg, így pótlom a régóta hiányzó Dawn of War 2: Retribution kritikámat. Jó szórakozást hozzá, remélem meghozza a kedvetek a játékhoz.


Mielőtt nagyon belemegyünk a dologba, tisztázzunk néhány alapvető dolgot: ez egy kiegészítő. A kiegészítőknek általában két fajtája van:
- Van a jó kiegészítő, ami plusz játékélményt, új történetet esetleg valami teljen új érzést visz a játékba. Az ilyenek általában drágák, de az alapjáték rajongóinak szinte kötelező darabokká válnak és hozzátartoznak ahhoz, így megérik a pénzüket. Ilyen például a Total War sorozat talán legjobb kiegészítője a Kingdoms, vagy, hogy témánál maradjunk ebbe a kategóriába tartozik a Dawn of War 2: Chaos Rising is
- Van a rossz kiegészítő, ami nem ad hozzá semmi pluszt a játékélményhez, hanem hiányt pótol a játékban. Ezek rendszerint olyan dolgokat tartalmaznak, amiknek alapvetően benne kéne, hogy legyenek az alapjátékban, de kihagyták őket, hogy később extra haszonért eladják őket. Az ilyenek szerintem gusztustalanok, és sajnos rengeteg példát lehetne felhozni rájuk. Csak, hogy mondjak valami konkrétat is, ilyen szerintem az összes egység pack, amit kiadtak a Total War sorozatban.
Felmerül a kérdés, hogy a Retribution melyikbe tartozik és erre valódi válasz nincs. Valahol a kettő között helyezkedik el, nekem kicsit eltolódva a rossz irányba (erről majd bővebben később), de ne kerülgessük tovább a forró kását, hanem vágjunk bele a közepébe.

2011.március.01-jén éppen a születésnapomon látott napvilágot a Retribution, ami az ígéretek szerint 6 új kampányt tartalmaz, hogy tovább kövessük az Aurélia al-szektorban folyó eseményeket.
A történet szerint 10 év telt el a démon Ulkair legyőzése után, szeretett Véres Hollóink egymást ölik, mert rendházfőnök főkönyvtárosuk Azariah Kyras átállt a Káoszistenekhez, felajánlva rendházát hatalomért és örök életért cserébe. Sokan vele tartottak, csupán a Gabriel Angelos által vezetett 3. század, ami az előző kiegészítő végén komoly veszteségeket szenvedett, Davian Thule 4. százada és Apollo Diomedes néhány maroknyi űrgárdistája maradt hű a császárhoz és az Impériumhoz. Gyűlnek a viharfelhők, hiszen az inkvizíció elrendelte, hogy az Aurélia al-szektort meg kell tisztítani, ergó elrendelik az Exterminatus-t és megölnek mindenkit, legyen az lojális, vagy eretnek és a helyszínre küldik Adrastia inkvizítort, hogy ha sikerül legyőzni a démonok hordáját, akkor leállítsa a megsemmisítő flottát.
A résztvevő frakciókról röviden:
Űrgárdisták
Apollo Diomedes vezeti őket, hogy segítsen Gabriel-nek és megmentse rendházát a teljes pusztulástól. Vele vannak az eredeti csapatból néhányan, úgy mint Cyrus őrmester, aki a felderítőinket vezette az eddigi hadjáratokban, Martellus techgárdista és van egy csupán Ősnek gárdistánk is, aki nem más mint bűneiért némaságot fogadott Tarkus őrmester.

Káosz
Őket a jól ismert Eliphas vezeti, aki már itt rontotta a levegőt a Dark Crusade-ben és a Chaos Rising-ben is, őt ügye mind szeretjük és most eléggé elkötelezett is az ügyben, mert Abaddon Hadúr már másodjára hozta vissza a halálból, hogy a segítségére legyen és ő nem nagyon szereti a hibákat. Ezért is állította Eliphas mellé Neroth varászlót, hogy felügyelje a munkáját és biztosítsa sikerességét. Valamint még itt van két bajnok is, a kellően gusztustalanra sikeredett fertőbajnok Varius és az őrült Kain. Először sajnáltam, hogy csak egy ismert figura van a csapatban, de szerintem egész jól sikerültek a csapattagok.
Céljuk mind a lojalista, mind az eretnek Véres Hollók legyőzése, mert Abaddon valamiért magáénak akarja a lelküket és nem hagyja, hogy azokat Azariah áldozza fel.

Orkok
Azt hiszem az ő céljuk legalább elég egyértelmű. Lopni és gyilkolni jöttek a rendszerbe, kihasználva a háborút és a fejetlenséget. Vezetőjük Kaptin Bluddflag, megrögzött kalapgyüjtő, csatlakozik hozzá Mister Nailbrain, aki a járművekért és fegyverekért felelős, valamint két Nob Brikkfist és Spookums.

Eldák
Az eldák egy jóslat miatt jöttek, mert mi a fenéért másért jöttek volna az eldák?! Bocsánat kicsit kiakaszt, hogy valami kreatívabbat nem tudtak kitalálni ebben a tekintetben. Még az egyik hősünk Ronahn is szkeptikus e felé az indíték felé, nem csodálom.
Kayleth vezeti őket, aki hál istennek nem látnok vagy jós, hanem egy katonai vezető, vele van a már említett Ronahn, aki már szerepelt az alapjátékban, illetve, nem mellékesen Taldeer-nek, a Dark Crusade eldár vezetőjének a testvére, akinek a lélekkövét Azariah trófeaként tartja magánál. Itt sem maradhatnak ki azonban a látnokok és jósok, van mindkettőből egy-egy Veldoran és Elenwe személyében, mert nem tudtak kimaradni belőle...

Tiranidák
A tiranida kaptárflotta vereséget szenvedett az Auréla al-szektorban, azonban teljesen megsemmisíteni őket szinte lehetetlen. Egy új Tyrannus emelkedett fel, hogy egyesítse és újra a kaptártudat irányítása alá vonja a szétszóródott különféle tiranida egységeket és újraélessze a kaptárflotta ezen ágát. Rajta kívül itt más hősről nem is nagyon lehet beszélni.

És végül az új "faj" a
Birodalmi gárda
Nos ők az új faj, én semmi élvezetet nem találtam a velük való játékban, hiszem a Birodalmi gárda pont, hogy arra épül, hogy bár más fajokénál gyengébbek az egységeik, de a szinte korlátlan erőforrások és a hatalmas létszám valamint a jó tüzérség győztesekké teszi őket, éppen ezért nem is értem, hogy mit keresnek egy olyan játékban, ami alapvetően kis csapatok mikro-menedzseléséről szól, alapvetően erőforrás-hiányos állapotban.
Vezetőjük Castor, aki nem a világ leghaszontalanabb, mesterlövészi képességekkel megáldott tábornoka, vele van Merrick őrmester fegyverspecialista, Bernn Komiszár Lord, aki király és sajnos hozzájuk csatlakozik be Adrastia inkvizítor is, akit én leggyakrabban otthon-hagytam.
Nekik úgy isten igazából fogalmam sincs, hogy mi a céljuk, azon kívül persze, hogy győzni, mert az egyértelmű.

Tehát már látjuk a fajokat, alapjaikban, térjünk rá egy jelentős újdonságra, vagyis arra, hogy itt már bizony képezni is lehet. Nem kell nagy dologra gondolni, egyszerűen annyi történt, hogy a hőseink elvesztették kíséretüket, amik maguktól újratöltődtek mindig, ha elfoglaltunk egy erre szolgáló teleport-pontot, ehelyett most nekünk kell kiképezni és tápolni is az egységeinket, akik az adott küldetés végeztével ezt nekünk azzal hálálják meg, hogy eltűnnek. Lényegében tehát átültették a Multi ezen részét a story módba is. Most már a képességeinknek energiaigényük van, ahelyett, hogy fogyóeszközök lennének (itt főképp a gránátokra gondolok) és ennek megfelelően az utánpótlás ládákban is nyersanyagokat fogunk találni.
A küldetések kezdetén dönthetünk arról, hogy a hőseinket vagy helyettük, a későbbiekben újraképezhető elit egységet viszünk e magunkkal (ezeket érdemes átnézni és megfontolni. Pl.: én Adrastia helyett, mindig az elit egységet vittem). Valamint újdonság még, hogy a mellékküldetések elvégzéséért cserébe általában valamilyen új, képezhető egységet kapunk, ezzel is késztetve minket arra, hogy elvégezzük azokat.
Leegyszerűsödött a szintekért kapott pontok elosztása is, ugyanis most már minden egyes szintlépésért cserébe egy új tulajdonsággal/képességgel gyarapodnak hőseink, míg eddig egy pontelosztásos rendszer volt.

Most, hogy kicsit átnéztük a játékot, beszéljük át azt, hogy tulajdonképpen, mi az ami jó benne. Elsőként említeném a látványt, ami főképp a Káosz esetén baromi jó, minden él, minden apró részlet látszik, az egységeiknek, aminek kell robban, ami kell törik, tehát összességben szerintem fantasztikusan néz ki még mindig a játék. A zene is jó, tényleg emeli a játékélményt, és nekem az intró is tetszett, bár kicsit sajnáltam, hogy játék közben olyan kevés igazi videóátvezető volt, ellenben amik voltak, például az Exterminatus-os bejátszás vagy a lezáró videók, azok csillagos ötösek.
Tehát ilyen tekintetben nincs baj.Jó lett az új faj is, hiszen eddig csak a gárdistáékat láttuk a Birodalmi gárdából az előző részekben, meg talán a Leman Russ-t.
Örültem az új egységeknek a már meglévő fajoknál, hanggárdisták stb. jól beleillenek a képbe és mindegyik frakció a teljesség érzetét kelti.
Igaz ez a kampányokra is, a történetük alapvetően jó vagy legalább elmegy, sőt időnként még poénos is, például az orkoké.
Tehát van pozitív oldala a kiegészítőnek.

Nézzük, hogy miért haragszom én mégis erre a kiegészítőre, piszkosul.
Kezdjük azzal a hatalmas problémával, hogy minden csűrés csavarás, bejátszás és stb. ellenére nincs hat kampányunk! Egy darab kampányt kapunk, amit hat szemszögből játszhatunk végig, ha túl sok fölösleges időnk van! Komolyan mondom, az utolsó ellenségig minden kampány ugyanaz, hihetetlenül pici változtatásokkal, amik csak azért kellettek, hogy a hülyeségeit ne időzhessük (mondjuk pozitív, hogy ezekre gondoltak). Lényegében tehát kapunk egy átdolgozott, szebb grafikájú Dark Crusade-t, ismét, más fajokkal, pedig már úgy reméltem, hogy harmadjára nem sütik el ezt a poént.
És bár ez az egy kampány, amit kapunk nem rossz, de nekem két frakció után elegem lett belőle a képzési rendszer miatt. Vissza akartak nyúlni a széria első részéhez, annak népszerűsége miatt, de elfeledkeztek róla, hogy ebben a játékban jószerivel lehetetlen nagy hadseregeket összehozni és azokkal támadni. Nekem külön tetszett a DoW2-ben, hogy ilyen kommandó szerű a játék, teljesen más élmény és ebben a formában működött is, most csináltak valami átmenet jellegűt a kettő között, ami szerintem nem tetszik egyik játékstílus (kommandózás vs. nagy seregek) kedvelőinek sem. Kár ezért az újításért, mert lehetett volna jó is.
Valamint elkövették azt a hibát, hogy nem lehet importálni a mentésünket az előző játékokból, vagyis nem tudunk behatással lenni a dolgokra, hanem valamelyik befejezése a Chaos Rising-nak ki lett kiáltva canon-nak, ezzel önmagában akkora gond nincs, csak elfelejtették közölni, hogy melyik. Annyi eléggé nyilvánvaló, hogy nem a legjobb befejezés. Sajnos ez itt ugyanígy megvan ennél a játéknál is, nem tudjuk, hogy melyik befejezés a valódi, bár nagyon valószínű, hogy az Űrgárdistáké az, de messze nem biztos.

Na ez eddig kb. egálban van, akkor mi az, ami miatt nekem a negatív irányba tolódik el a dolog.
Az ára.
Nem, nem maga a kiegészítő ára, félreértés ne essék, ma már úgymond nevetséges áron hozzá lehet jutni a Retributionhoz. Ma néztem G2A-n 662 forintért árulják, (ami azt jelenti, hogy kb. 1000 forintért meg is lehet venni) aminél azért mérföldekkel többet ér a dolog, nem ezzel van a baj.
A probléma azzal van, hogy ennek a kiegészítőnek a fő értelme a multi, merthogy a kampány bár nem hihetetlenül pocsék, de felejthető és itt elkezd bedurvulni a dolog. Ugyanis ahhoz, hogy a teljes játékélményt kapjuk multiban, egy multi orientált játékban további majdnem 7 ezer forintot el kellene költenünk a DLC-kre (áfa és vásárlásvédelem nélkül), ami, tekintve, hogy ez kb. a játék árának a tízszerese, úgy érzem, hogy nyugodtan mondhatom, hogy pofátlanság és nem is kicsi. Miért kell nekem azért pluszban fizetnem, hogy úgy nézzenek ki a Sötét Angyalok a multi csatában, hogy teljesen maguktól ki kéne nézniük?

Tehát összegezzünk:
Azért az árért, amennyibe ma az alap kiegészítő kerül egy igen jó játékot kapunk. Egyszer-kétszer a kampányt is végig lehet vinni, multival sokáig lekötheti az embert, a DLC-kért (egy-két kivétellel) kár pénzt áldozni szerintem, mert csak újabb DLC készítésére ösztönzi a fejlesztőket, ahelyett, hogy ezeket a dolgokat beleépítenék az alapba.

_________________
63.OMC: Szicília


Vissza a tetejére
 Profile  
 
Hozzászólások megjelenítése:  Rendezés  
New Topic Post Reply  [ 4 hozzászólás ] 

Időzóna: UTC


Ki van itt

Jelenlévő fórumozók: nincs regisztrált felhasználó valamint 1 vendég


Nem nyithatsz témákat ebben a fórumban.
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Nem szerkesztheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.
Nem törölheted a hozzászólásaidat ebben a fórumban.

Ugrás:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group

           Designed By QuakeZone, 2011

Magyar fordítás © Magyar phpBB Közösség