AutoalkatreszOnline24.HU

Caesar in Gaul DLC - Ismertető

A DLC megjelenését nagy várakozás előzte meg. Én is személy szerint nagy elvárásokat fűztem a kedvenc stratégiai játék sorozatunk újabb kiegészítőjéhez. Még 2004-ben, az akkori Rome: Total War (a legendás első rész) igen magasra rakta a lécet. A játék őszi megjelenése után a játékmenetben nem sok újítást hozott az elődökhöz képest (kis közösségünkben is nagyon eltérő vélemények születtek a játék következő részének megítéléséről), viszont játékélmény tekintetében az én elvárásaimat teljesített, számomra a kor hangulatát is visszaadta.

Caesar Galliában
Már korábban sejthető volt, hogy több kisebb kiegészítő fog érkezni, ezek közül az első a Caesr in Gaul lett, ami 2013. decemberi 12. megjelenése újra válaszút elé állította a rajongókat. Én ezért a kiegészítésért nem sajnáltam kiadni a pénzt. Az új térkép, mint a cím is mondja, Caesar galliai hadijáratra koncentrál, Észak-Itália, Gallia, és Britannia déli része von felosztva, összesen 18 provinciára. Végigjátszhatjuk Caesar galliai hódítását, vagy szembeszállhatunk vele Vercingetorix legendás Arvenii törzsének élén. Választhatjuk még a belga Nervii törzs, vagy a germán Suebi törzs irányítását. Én eddig csak Rómával játszottam végig, de az is bőven elég kihívást rejtett magában. A játék, számomra elégséges újításokat tartalmazott. Caesar galliai hadjáratát Kr.e.: 58-tól - 51-ig játszhatjuk végig. Nem kell meglepődni; minden év 24 körre van osztva. A kampánytérkép újítása, amit már az alapjátékból is hiányoltunk, az évszakok megjelenítése, -most végre bekerült a játékba! Egyrészt a grafika (ha a bírja a videókártyánk) gyönyörű, másrészt újabb stratégiai elemeket hoz be. Mikor beköszönt a zord tél, nem nagyon tanácsos a városainkon kívül tartózkodni, mert egységeink óriási veszteségeket szenvedhetnek. Az időjárás effektek és az új freature-ök szépen visszaadják Julius Caesar hadjáratainak körülményeit. Nagyon meg kell gondolni, hogy mikor akarunk offenzívát indítani, ugyanis a telek sokkal inkább ideálisabbak seregeink újjárendezésére (semmint a harcra). Róma korhű egységeket kapott, ezzel is visszaadva az említett korszak hangulatát. A fejlesztési fához is hozzányúltak; az alapjáték civil és katonai fejlesztései helyett, Róma esetén, kaptunk egy „fejlesztési ágat” (infrastruktúra, civil világ, katonai fejlesztések), illetve egy politikai ágat (itt 1 kör alatt, pénzért vehetjük meg Crassus, Pompeius, és a magunk - Caesar féle, politikai hatalmat, ezzel oldhatunk fel különböző katonai, gazdasági épületeket, bónuszokat). Én egy very hard / very hard játékot indítottam Rómával, és kellőképpen megdolgoztam a győzelemért. Ahogy szépen terjeszkedtem, szinte az összes nép ellenem fordul az expanzív külpolitikám miatt, így egy nagyon kemény törzsszövetség ellen kellett harcolnom a hadjárat során. Ez számomra teljesen visszaadta azt a helyzetet, hogy Caesarnak hogy kellett győzelemre vezetnie a légióit a kietlen körülmények között. Férfiasan nehéz csatákat kell vívni - nem egyszer kerültem olyan helyzetbe hogy; beköszönt a tél, és egy légió egy távoli városban marad, még távolabb az utánpótlástól (barbár törzsekkel körülvéve), onnan a legnehezebb kimenteni erőinket... Összességében nekem a Caesar in Gaul DLC maximálisan visszaadta a Galliai hadjárat hangulatát, és egy izgalmas, élvezhető DLC-vel ajándékoztam meg magam.

Írta: Belizár
Lektorálta, átdolgozta: DAR
 
Fórum: legfrissebb
Posted by bayarder - nov.. 24, 2017 14:06
Posted by misafeco - nov.. 24, 2017 13:00
Posted by erew - nov.. 24, 2017 00:49
Posted by Amokfutokova - nov.. 23, 2017 22:53
Posted by misafeco - nov.. 23, 2017 22:02
Szavazás
Total War: WARHAMMER vélemény
 
ONLINE
Oldalainkat 494 vendég böngészi